Regnregnochlitemerregn

Så var snart den här eftermiddagen över, känns bra att jag lever än och inte ligger allt för illa till. Jag klarade spanska provet, enligt mig själv ganska bra, enligt Ella har jag ingen aning om. Jag ska skriva klart filmanalysen nu tror jag annars kommer mitt internet på något mystigt sätt sluta fungera ikväll kring 23.59. Men jag tror jag skulle hinna göra den. För övrigt har Elin precis åkt i väg till stallet och jag har börjat på min hemtenta i No som också kanske inte hinner bli skickad innan internet slutar fungera, man vet inte. Men jag kan iaf stolt säga att jag snart gjort en av punkterna :) Ska hinna klart med den innan kl 20.00 hade jag tänkt så. Jag lär slänga iväg detta inlägg och dyka ner i vetenskapensvärld :D



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0