Stockholm

Har precis lagt mig här i sängen med datorn i knät,
idag har jag om du missat det varit och kollat på tvinspelningen av Bubblan som visas på söndag kl. 20.00 på svt1 :) Jag Elin Marie och Mamma har haft en heldag i stockholm och jag och Elin har bevisat att vi kan åka tunnebana själva, och komma rätt :)För jag tror mammorna var lite oroliga där. Att vi själva skulle ta oss från T-Centraletrakterna till Karlaplan och sedan hitta till Oxenstiernsgatan 34 men vi kunde och bevisade det. Men vi kom även tillbaka så, aja.
Jag har inte vrål shoppat och jag hittade varken en jacka eller en väska men jag köpte en rutig skjorta/tunika och ett par turkosa shorts på HM, hade lika gärna kunnat köpt dom i Borlänge men det är inte riktigt det samma.
Jag vill inte säga så mycket om programmet ifall du av någon händelse ska kolla på söndag, fast då borde jag väl egentligen skriva i detalj så ni inte kollar, så jag inte blir sedd om jag nu skulle kommit med. Men jag väljer ändå att låta det vara osagt, så om ni inte ska se skyll er själva för det var ganska kul faktiskt, fast vi var där nästan 1 och en halv timme som dom kortar ner till en halvtimme så dom kanke tar bor det roliga.
Iaf på söndag är jag i Tvrutan (om jag nu har oturen/turen att komma med i bild) Först kl 20.00 i svt1 och sedan kl. 21.00 på kanal5 :) Passpå det kan kan vara ett engångserbjudande :D haha
På väg hem från sthlm stannade vi på Ikea och gick där ett tag sedan började vansinnet Elin och jag pratade konstant hela vägen hem från Barkarby? ähh.. vi säger sthlm, på nån dialekt typ blandning av stockholmska och norrländska eller så. I alltså 24 mil. Känns som om jag får sota för det imorgon, typ vara hes eller så man vet aldrig, men det brukar inte sätta spår. Hoppas. Haha vi hade iaf kul (:
Nu ska jag stänga ner detta och ta en välbehövlig sovstund, tar nog sovmorgon till åtta imon :D haha skoja bara. Om jag vaknar sju går jag väl upp då.. dah! Nej, fy jag blir helt slut bara att höra det.


1082_1_lg

 

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0