100326

Dagen idag har jag tillbringat i skolan, en ganska chill dag faktiskt.
Förlängt klassråd, då man fortfarande inte får vara i aulan.
På rasten här gick jag Felicia och Elin till badhuset och pratade med Peter om händelsen igår och vi fick pengar tillbaka eftersom vi blivit orättvist behandlade.
Arbetspasset var som vanligt, eller få lärare så det var soft.
Hälsan, ingen lärare fast jag hade elevråd, i 1tim och 15min...
Svenskan, fort. elevråd eftersom det drog ut på tiden.
Lunch, fick reda på att jag och Elin inte får stå i cafeterian på torsdag, men så blir det om man är lite full i fan.
Spanska, alla barnen kollade på happy feet, utom karro, Elin, Amanda, Alex, Kribba och Anton för dom var inte här igår.
Sen på elevensval skulle jag, mamma och brormin till Räfsnäs och ta "familje foto" men jag kom tillbaka efter ett tag.

Ja det var väl vad som hänt idag,
nu har jag precis setat och ätit Ballerina kladdkaka doppad i mjölk ofc. Mums!
nu ska jag snart packa väskan min och gå till andra sidan järnvägen och till pappa.

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0