Suck..

Allt bara känns skit just nu, jag vet inte vad jag ska göra. Skolan kräver för mycket. Tyckte för ett tag sedan att det skulle bli kul att komma upp på gymnasiet, men nu vet jag inte vad jag tycker. Har fått för mig att någon sagt att det kommer bli mer där. Att skolan tar mycket större plats. Men som vanligt hoppas jag att sommaren är längre iår, så jag kan ta det lungt och lämna all press bakom mig.
Så just nu är ingen bra tid, inte alls. Allt är skit. Minsta lilla ord kan göra mig sårad. Jag tar åt mig vad man än säger. Orden gör mig deprimerad, flera dar.
Varför kan inte allt bara försvinna? Varför kan livet inte bli enkelt igen?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men Karro, du ska vara glad! :)

2010-05-16 @ 22:13:29
URL: http://elleen.bloggsida.se/
Postat av: Karro

Haha okej :) Ska föja ditt råd :D

2010-05-21 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0