091230

Två timmar var Elin och jag ute idag! Det tycker jag är väldigt bra gjort! (: Vi var först nere vid marnästjärn och tog kort, som jag btw inte fått till min dator än, sen var vi på gå'n typ en timme :D När vi kom in frös jag bara om fingrarna, varma kläder är alltså det bästa som finns! Vi var inne ett tag typ te 16 tin då åkte vi ut till stallet, björbostövlar och skooter overall är nog det bästa man kan ha på sig i kylan. Vi var väl där i typ en timme. När vi kom tillbaka bytte jag om sedan tog jag min spark och begav mig tillbaka till pappa, efter maten ska jag till mamma och vi ska spela bingolotto! :D
Det blev ett kort inlägg men jag skriver mer senare om jag har tid :P






Puss&Kram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0