30 april?

Måndagen har nu också snart passerat och likaså den här veckan. Det går så fort, allt går för fort. Man hinner inte stanna i nuet och leva, utan måste hela tiden göra någonting nödvändigt, nödvändiga saker som är ganska meningslösa i korthet, men vissa tvärt om. På fredag är det valborg om du nu skulle ha missat det? och jag känner att jag inte vill "fira" min sextonde valborg med familjen, visst brukar vi kanske vara med Elins familj eller kusinerna också men det är ändå samma visa varje år. Jag vill inte fira valborg med familjen utan med vännerna i år, Det är ju trots allt sista valborg i nian, nästa år har man "splitrats" och har inte möjligheten att ha så många man känner på samma ställe, men vi får vä se hur vi gör, jag vill då iaf vara med Elin det är steg 1, får hoppas det går igenom iaf.
Men nej jag vill verkligen vara ute den kvällen, vara med massa folk och umgås. Jag får talas vid med Elin och sen mamma :) hon förstår säkert :D



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0