Fjällen



Jag har som sagt spenderat helgen och fredag eftermiddag i Kläppen. Mamma haren kopis med stuga där som vi fått låna. Vädret har inte varit det bästa men det har iaf inte regnat då jag åkt i backen. Det kom en skur då mamma och jag var in till sälen och upp till sälenfjällen, är jag fyndade ett par begagnade slalom skidor för en billig summa. Eftersom jag köpte dom kan jag köpa nya när jag bestämt mig vad jag vill åka på.
Anton och Fredrik var också med, sen var det jag och mamma. Och sen i slalombacken såg jag mina första tussilago för i år :) Nu är våren äntligen fullständig!

Nu sitter jag här och kollar på Musse Pigg :) Ska snart slänga ihop någonting att äta.
Jag är helt slut så jag antar att jag kommer sitta här i soffan kvällen ut. Det vore skönt. Bara ta det lungt liksom.
Jag lägger ut någon bild där i från senare när jag hämtat in dator.
Hade inget mer att skriva så jag sätter pungt här ->.

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0