Memories (:

Har varit hemma hela dagen och egentligen bara haft tråkigt.
Men jag har börjat på No - provet som ska vara klart vecka 3 i alla fall! :D
Har även setat och kollat på bilder, både mina och de som finns på mig på facebook. 2009 har varit ett bra år ändå, med sina brister ofc. 



Konfirmationen


Skolavslutningen

Dansen

Dansen

Halloween

Kryssningen (inte våran hytt bara så ni vet :D haha)

L-a Dance Crew skapades

Gummibåten som Elin och jag cyklade och köpte på rusta.

Det är några få saker som jag gjort under 2009, de få saker jag faktiskt har hittat kort på alltså.
Jag hoppas att 2010 kommer bli likadant fast bättre.
Jag hoppas också att jag kommer fort. blogga och att ni kommer fort. läsa den, för utan er vore det ganska meningslöst. Så tack till er (:

PussKramKarro (: <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0