sommar, sommar, sommar, trallalalalalalaa

Idag har jag varit i skolan, sista fredagen med lektioner, eller ja lektioner och lektioner. Vid lunch pallrade sig vi ut och kollade på studenterna.

Efter det gick vi in och hade typ en lektion, dom som var klara och hade lämnat in fick gå. Så jag satt så klart kvar... men efter en stund kunde jag äntligen gå hem.

Igår hade vi en idrottslektion på 9 pers typ, efter det åkte jag, Elin och Amanda till Skuthamn och badade, eller det var det som var meningen men jag var den enda som faktiskt doppade sig.
Vi käkade glass i stadsparken på Engelskan och efter det spelade vi in resten av musikvideon, för Ella och Rose-Marie var inte här i tisdags.


Och igår fick jag till och med lov att sy fast ett till band till hatten för det var nästan fullt! På det som jag gjorde först :)



Det märks verkligen att det snart är slut, att vi splitras, men skönt det är att de vänner man har fortfarande kommer hålla kontakten (:

Nu ska jag se klart på talang, hoj!

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0