Estocolmo

Dagarna bara flyger förbi! Jag kan knappt tro att det snart gått en vecka sedan jag bloggade sist.
I lördags var jag med Elin och vi gjorde, ja inte vet jag :) I söndags var jag till Falun på match, Anton spelade och vi passade på att åka in till kupolen på vägen hem, hittade jag någonting? Nej.
I Måndags stod jag och Elin i cafeterian, i tisdags spelade vi in musikvideon :D Efter skolan gick jag först hem och bytte till klänning för det var så in i helvete varmt! :O Men det gjorde mig ingenting :)Vi satt ett tag och stekte sedan lekte vi lite med Pelle och Pirp, ähh.. spelar iongen större roll :) Vi åt lite food, och åkte till Majas sommarbete, Marie red så Elin och jag passade på att gå till vatnet som sedan ledde till att vi badade :)

Idag har vi varit till Stockholm med 9A, vädret var så otroligt fint! :) Det var kul, jag hittade en klänning men inga skor, som jag egentligen var ute efter men. Det är en Hel vacka kvar, hinner nog.

Vi var först in i riksdagen där vi blev guidade av en kille som heter Kurt Kvarnström, det var trevligt. Sen om ni såg på nyheterna nu idag var det på ekonominyheterna nått om posten där en tjej i grön klänning var med, på den intervjun stod vi brevid, jag vet as coolt! :) haha, eller?



Senare på shoppingturen/mattiden gick jag Felicia, Louise, Isabelle och Elin till Pizza Hut, efter en runda på stan följde vi med Issa till Centralen även kallad järnvägsstationen/busstationen/tunnelbanestationen :) (Haha inte nödvändigt alls! ) och när hon klivit på bussen mot Arlanda gick vi vidare och shoppade.

Vi satte oss vid

och solade, innan vi skulle till nån kammare eller nått, (livrustkammaren?)
Aja, resan hem var då inte långtråkig iaf, säger kanske inte mycket, men så bra minne har jag :)

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0