100622

Vad kan klockan vara? Kring kvart i sju? Ja och här alla uppe, konstigt, eller egentligen inte. Anton sover hos Måns, annars hade det nog varit kört. Tja. två utav oss ska ill jobbet, en har redan gått, eller tror det bara är en som gått, det kvittar nog iaf :) hah men klockan är iaf inte ens 8 och alla fyra, utom Anton han är ju inte här, är vakna. Eller inget konstigt egentligen men, aja. Jag ringde nyss till mormor och morfar för mamma sa att dom skulle till Närsen och så blir det, efter att nog första gången ha varit vaken före dom ringde jag och väckte dem. Men till mitt försvar brukar dom vara vakna vid den här tiden. Men iaf, vi kom fram till att vi ska åka lite senare, typ vid lunch antar jag. Så jag ska snart ta och packa, men jag måste dock till mammma också och hämta min fiskelåda :) tihi.
Sen kan jag komma med bra nyheter, jag kom ihåg persiennerna igår :) hah men solen hade inte ens kommit till sängen när jag vaknade, menmen det var iaf svalt och skönt. Sen ska det komma nån gubbe nu tror jag pappa sa, för vi har haft vattenläcka i köket, så nu är mattan fuktskadad under eller nått, och så har vi trasigt kakel eller ja, i badrummet så om dom ska byta det har vi typ bara ett badrum, igen. Har vi en väldig otur eller är det så i alla lägenhetrar? Eller när jag tänker efter tror jag inte det var något fel på den vi bodde i med mamma, fast det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg, men jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på nyår heller så..

Hahh lite kul att det är samma visa nästan varje gång jag skriver ett inlägg, jag ska nästan börja skriva "starttid" det första jag gör för nu har det tagit mig 20 min, och mer lär det väl bli? haha. Nu kom gubben, eller är det två? Haha ironiskt jag tror pappa känner honom, dom snackar iaf cykling! Vättenrundan eller nått.

Nej jag ska nog ta och packa nu, äta lite frukost och ja inte vet jag. Jag tror ingen kan gissa vad jag lyssnar på just nu, eller dat finns nog vissa som vet eller iaf kan gissa, oj vad jag sliter ut iaf,  ska försöka ändra på det, men snäll som jag är kan jag lägga ut en länk, nej ni får hela videon,hah jag är ju snäll :) om det ens finns en video, man vet ju aldrig!
 
Hannah Montana – I Wanna Know You
Hannah Montana – Supergirl 
Björn Skifs – En Joker I Leken

Det han ju byta låt, haha. Men nu lite mer en en timme senare är jag klar, tihi :)


PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0