100509

Har nu setat och nördat sims och lyssnat på Alcazar i typ tre timmar, eller jag har hunnit målat naglarna, diskat och slå in paket också. Men känns som om jag ska hitt på något vettigt nu :) haha Anton har match snart som jag ska se på. Sen kommer några och firar Anton från släkten opå pappas sida, De som inte har tröttnat på kalas vill säga. Idag fyller min kusins son Emil två år :) och han har kalas innan. Men dit skulle vi tydligen inte åka? Förstår mig inte på pappa ibland, men aja.

Nu är alla hemma första gången för den här helgen tror jag :D hah
jag ska nog skriva lite på min Svenska uppsats. Den kommer nog aldrg bli klar! :@
Jag har typ inte ens börjat! Har lite dåligt samvete för det, menmen. Jag får örhoppnings vis ett ryck imorgon på A-passet och skriver klart? Haha lycka till säger jag bara.

Nej nu ska jag stänga av den här dum burken och gå ut, uppsatsen får väl vänta ännu en dag.

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0