091206

Hallåj!
Fredag&Lördag spenderades hemma hos mormor och morfar(:  igår kom Oskar och Filip för att käka lite där och Oskar kom i sin nya Epa.
På kvällen tittade jag på Julkalendern för även om den kanske var bättre förr är det på något vis en tradition att kolla varje år :D 

Nu måste jag dock plugga lite spanska till provet på onsdag och man får väl hoppas på det bästa. No inlämning har vi också så jag får nog fullt upp denna vecka menmen.

I Torsdags dansade vi på på Solo kanske inte var så taggad men det var kul ändå.

Och just nu stör jag mig på att snön har försvunnit och att det är kallt här hemma, men med raggsockor på så blir det varmare. Haha

BTW så fyller Isabelle Lundström år idag GrattisGrattis :)




Mörkret tätnar i advent
och vårt andra ljus blir tänt.
Gud bevare dem som gråter.
Låt dem le och leka åter.




Andra advent



När andra ljust brinner är snart lucia här,
Hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär.





   


Puss&Kram/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0