091212

Jag har praktiskt taget varit utan internet nån mer eller mindre vecka så ni får ursäkta min super kassa uppdatering!
Jag har haft mycket att göra så jag har inte haft tid att fixa internetet heller men nu imorse gjorde jag det äntligen!
BTW så är jag jätte nöjd att Erik vann igår eftersom jag hejat på honom sedan början.

Idag har jag varit på stan och shoppat lite innan jag och mamma åkte till lyviksberget för att storhandla.
Jag shoppade två t-shirtar, en långärmad t-shirt, en tjock tröja och på coop införskaffade jag mig pepparkaksdeg för en femma. Så dagen blev lyckad men jag hade hoppats på att kunnat hittat mer kläder. Men i denna stad får man nog nöja sig med vad som finns. Eftersom jag är ganska kräsen av mig Haha:D


Igår hade vi lucia uppträdande i skolan men även i folketshus så det blev totalt 4 gånger, det var kul plus att man "gick miste om" en skoldag (: Jag är ganska trött på låtarna för tillfället så det är ganska skönt att det är över, för jag antar att någon kommer sjunga dem nästa år haha =D 

Jag är i stort behov av att städa mitt rum just nu men det orkar jag inte så det får jag ta en annan gång. Eller som jag brukar säga: Inte nu, senare, kanske. Haha (:

Det är sjukt hur mörkt det är ute nu, märks väl att vintern är här, det enda som saknas är snön men aja. Imorse snöade det men var fan tog snön vägen då?

Sen har jag börjat fundera på vad jag ska bli när jag blir stor, i sommras hade jag ingenaning men nu har jag en himmla massa förslag. Först ville jag bli Pilot men då är man bort så ofta så jag tänkte på tåg föraryrket men jag har nog aldrig riktigt gillat tåg så jag la det förslaget åt sidan så pilot finns kvar, Polis vore ett coolt yrke tyckte jag för några år sedan och det hade jag glömt att jag ville så jag har det kvar på listan än. Det som finns överst på min lista är Ljud- eller ljustekniker, men jag vet inte fast det har varit min dröm i snart 4 år så. På min lista för något år sedan fanns att jobba i check in på Arlanda men jag kollade på Stockholm- Arlanda några gånger och jag tror bestämmt att det, som Elin skulle sagt, bara arbetar muppar där. Haha. Men man vet ju aldrig. Men Jag har ju ändå nästan 3 år på mig att bestämma så jag hinner antagligen byta vilja några gånger :D




Bilden får stå för melon- och jordgubbsglassen jag köpte på coop idag (:





Kram/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0