80tal

I skolan idag hade vi 80-tals tema (: Väldigt kul faktiskt! Jag hade så klart fixat kläder, lägger kanske till bilder senare. Om inte annars så vcar Nya Ludvika Tidning där så det kommer nog en och en annan bild i morgondagens tidning må jag tro. Haha som jag så klart är med på (: Sista "riktiga" dagen i skolan detta år, ganska skönt. Imorgon ska vi i kören sjunga nåra låtar sen går vi upp i klassrummen och får våra betyg. Pratar lite och sen brukar vi få Julmust och pepparkaka eller godis eller någonting liknade. Sen går vi hem. Kort men igentligen onödig dag. Ska bli så skönt med JULLOV!! Äntligen lär jag nog säga, jag har väntat sedan ja inte vet jag hmm... HÖSTLOVET haha :D

Nu ska jag sätta på mig a couple of raggsockor för det är alltid kallt hemma.. skönt i bland men kan bli jobbigt efter ett tag. Som jag faktiskt brukar tänka hellre kallt än varmt för så är det faktiskt (: Men asså tänk om du skulle sitta och svettas hela tiden. Kläderna blir väl om inte annat svettiga hela tiden eller hur? Och om jag inte misstror det hela blir det billigare i längden att ha kallt. Spelar ingenroll om någon skulle  något annat för nu tycker jag så här! Haha.

Nu ska jag nog gå ner och baka pepparkakor eller nåt (:



Puss Och Kram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0