Christmas feeling!

Nu börjar jag märka att julen faktiskt är på väg (: Köpte min första julklapp idag! Imorgon måste jag typ verkligen köpa resten. Skönt att jag inte behöver köpa till släkten själv må jag säga. 1 avklarad 3 kvar :D

Iskolan idag sjöng först vi i kören för mellan- och högstadiet. Det blev 2 föreställningar. Sedan begav vi oss till klassrummet och resten av klassen gjorde nån tävling eller någonting liknade. Sedan fick vi det efterlängta kuvertet med betygen. När det var gjort och vi fick sluta, hämtade jag mina blommlådor och Elin och jag gick hem i det otroligt varma vädret.

Haha jag gick på stan och på något vis tror jag att jag träffade de flesta där. Igen hade gått hem när vi slutat. Nu sitter jag här och tänker på det jävla Hem No- provet som vi ska lämna in v.3! En tidning om alkohol och droger men hallå vi har lov! Jaja den fixar jag senare. Redan bortglömd.

Jag är för övrigt nöjd med mina betyg. Finns några änmen som vet att jag kan höja till nästa år (: Men jag har klarat mig från IG och har bara två G. Känns helt underbart!


Och som jag skrev i går var jag med i tidningen, jag kände inte igen mig alls! Haha
Bilden längst ned på: http://arkiv.daltid.se/2009/12/20091222/NLA-20091222-FBN-03.pdf nr 2 från vänster (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0