Den sista fredagen...

 

 

...I skolan detta år!
Idag hade vi fotbollscup. Som vi btw vann förra året (:  I år hade vi dock inte samma tur, vi förlorade med 3-1 i finalen, synd men sant. Så jag säger väl grattis till 9C som vann.

Det är skit mycket snö ute, 16 minus och svin kallt! Men det hör vintern till (: Hoppas det kommer mer och mer och mer snö sen kan det gärna bli blå himmel och kallt till slutet av mars ungefär då är jag nöjd :)




Information som du igentligen inte behöver veta.
Jo, Gissa vad?! Jag vann dagens tävling i skolan idag igen! Haha jag är då fan skill på detta! På ca 11 frågedagar har jag kammat hem vinsten 3 gånger. Igentligen fyra men det blev lottning om vilka 3 som skulle vinna en gång och jag blev dock inte en av dem. Jaja :D



Nu ska jag ta och duscha, roligt nej 
behövligt ja.

Puss&Kram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0