Konkokonko! (:


Idag har jag varit på stan och kollat lite men köpte ingenting! Hittade saker som jag ville ha men eftersom jag snart fyller år så väntar jag nog med att köpa sånna här "lite billigare" saker, till senare så jag har något som jag kan säga jag önskar mig (:
När jag kom hem bakade jag mördegskakor och lite senare kom Ingalill, Magnus och lille Hugo förbi och fikade,vi ses inte så ofta eftersom de bor i Jönköping. Det blir då lite roligare att träffa dem :D
Nu sitter jag här hos pappa och har precis ätit mat, potatis och panbiff mums!

Nej, jag köpte faktiskt något idag :) Jag har köpt en bingolotto lott:D För jag ska minsann spela på Eldsjälsgalan på onsdag! :P Jag har inte haft en bingolotto lott på flera år! Måste säga att det ska bli kul att spela konkokonko igen :D De och Keno var mina favorit program när jag var liten, där av konkokonko :D [kån-ko-kån-ko]

    


                                                                                    Smedjebacken våren 2009


Puss&Kram Karolin (:   




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0