Kräsen?

Ja faktiskt! Jag är ganska kräsen av mig. Speciellt när det gäller kläder. Jag behöver större sortiment för det finns inte så mycket sånna kläder som fastnar för min smak. Visst finns det men det är bara några få. Jag hittar bättre i större städer. Där även sortimentet och urvalet av affärer är större. En affär som jag vart i två gånger och hittat massa kläder bpda gångerna är New Yorker, Som jag själv betraktar som min favorit affär, aja. Va i Borlänge från 10- 15 men hittade jag några julklappar? Nej och hittade jag någon klänning? Nej. Hittade jag några skidor? Ja (: Haha så något fick jag köpt ialla fall :D
En halv dag i Borlänge och kommer hem med ett par skidor, pjäxor och en bindning. Ja så blev det ialla fall.
Vi jul handlade lite på Ica Maxi innan vi begav oss hem och plockade ur bilen.



Sedan far vi till farmor och farfar vid halv 4. Farfar fyller 74 idag (: Stort GRATTIS till honom! Vi fickade lite och åt tårta, nu är vi hemma igen. Jag måste verkligen köpa julklappar nästa vecka! 

Kram/ K

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag hade ingen riktig koll hur det gick i matchen mot er, så du glömde antagligen ingen rad. Min skor är dåliga skor, men det har ingenting med värmen att göra! :D

2009-12-19 @ 22:21:12
URL: http://elleen.bloggsida.sen
Postat av: H.E.M

Hej! Delta i vår finn fem fel Snälla ha det bra kram H.E.M

2009-12-20 @ 21:45:10
URL: http://mileyhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0