Kupolen!

Jovisst nu drar jag snart till kupolen och köper mig ett par längdskidor! Haha äntligen hoppas verkligen jag hittar några (: Eller dom köper jag kanske i Borlänge eller nej jag har ingen aning pappa har koll ;) Tur det. 
Men jag ska även köpa julklappar eftersom jag är ute i god tid, kanske inte okej då! Men jag måste verkligen hitta en jul/nyårs klänning också, Så jag hoppas hoppas och hoppas att jag hittar någon! :D
Nu ska jag ta och käka lite frulle, kolla på julisch kalendisch och sätta big i bilen och fara iväg tror de öppnar 10 så vi kommer nog precis haha bara vi inte åker för fort och får stå och vänta! Nej då tar vi stan först! kan jag lova det är väl typ 18 minus ute! ch jag hade inte enligt planerna i alla fall ha täckjacksbyxor på mig :P Nej nu lär jag slita mig här ifrån och slänga i mig lite Kspecial! Alltså KarolinsSpecial och inte Kellogs ä shit the same it's the same shit xD



Puss&Kram K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0