måndag

Dagen har inte varit så märkvärdig kom nyss hem från skolan.
Dagen bestod av:
Träff
Engelska, kolla på film.
Matte.
Arbetspass, men sprang nog mest runt.
Lunch, Jul meny denna vecka
Svenska, fick min bokresension och gissa vem som fick komentaren
"Väldigt avancerad bokrencension kanonbra, helt enkelt MVG-" 
Jo det var jag (: (jag har G så det var super trevligt tycker jag haha).
Kör på resten av svenskan.
Sen vare idrott, volleyboll, som jag verkligen suger på om du ville veta.

Tänkte skynda hem för att duscha innan någon annan kommer hem eftersom vi inte har dörrar men gissa vad jag fick se när jag kom hem! Förts var Anton hemma, men bättre än så dörrarna är tillbaka :D Tummenupp för det!
Sen märkte jag att schampot var slut, riktigt slut. Så slog en signal (okej jag skickade ett sms) till pappa så jag hoppas han kommer ihåg att köpa annars får jag väl bege mig upp till stan och införskaffa mig en flaska. Ska ta och vattna blommorna innan de lägger sig ner över kanterna.

PussKram

KB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0