Snö




Eftersom att det äntligen är snö ute hade jag sett fram emot skid träningen idag men mina pjäxor och skidor är för små och jag har inte köpt några nya så jag får helt enkelt stanna hemma i kväll då. Men nästa vecka har jag köpt skidor så då ska banne mig snön också vara kvar. Okej? Men aja.

Fikade idag med kören det var nog dagens höjd punkt eftersom jag inte kan åka skidor ikväll! Men sånt är livet. Och nu äntligen har jag fixat spotify tror jag har inte hunnit fixa klart än men men.

Sen har vi ett LITET so förhör imon. 
Nu kan man nästan chilla i skolan resten av veckan för betygen är satta. Och programmet är typ stängt imon så de kan inte ändra sig om de så skulle villa det :D

Puss & Kram KB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0