Sovmorgon

Sovmorgon är någonting av det bästa jag vet tror jag :) Även om man är uppe vid 7 så har man den där lilla extra tiden att göra annat på. Jag har kommit på att jag skulle komma försent oftare om vi hade börjat kl 8 istället för kvart över. Eftersom jag går hemmi från kl 8. Jag menar tänk om man skulle få lov att gå kvart i !? Aja nu börjar jag halv nio och slutar typ 2 det är kinda soft ;D
Idag ska vi fika med Lucia kören kulkul (:

Någonting mer som är bra det är julkalendern okej den kanske inte är lika bra som den brukade vara typ när det var Trolltider, Teskedsgumman, Mysteriet på Greveholm osv. men det är en så kallad tradition så jag måste verklgen kolla varje dag också. Men den blir bara bättre och bättre ju mer man kollar. Jag kan inte sluta nu för hur ska jag då veta om Super Snälla Silver Sara och Stål Hendrik räddar barnen från Gjerta?  haha men ska pysa te skolan nu.

PussKram K

Kommentarer
Postat av: ELIN

tänk när du skrev detta stog jag ute och blev till en snögubbe och vad brodde det på , joo jag stog och väntade på dej!!! tack för det, haha:D <3 PS.kom i tid imorgon, hah:D

2009-12-15 @ 20:34:47
Postat av: K

Jo jag vet men vi skulle ju gå kvart över så det var bara du som var tidig (: Haha lite ironiskt att jag försov mig, måste jag bara säga :D

Kram <3

2009-12-16 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0