100407

Har varit dålig på att uppdatera denhär veckan så sammarfattar lite vad jag gjort.
Jag har varit i Falun och shoppat med Elin, vi tog bussen till borlänge och shoppade "på riktigt" där köpte jag en grönrandig tröja och en blåaktig klänning, men hittade äntligen ett par skor som jag varit på jakt efter ett tag nu :) Vi gick sedan till bussen och åkte hem.


Idag har jag och Elin först varit ute med Nova, vi gick nästan till sörvik och tillbaka. Och då fick jag äntligen smset från spelstallet :) och att klasströjorna kommit, så Elin och jag gick dit vid fem tiden med pengarna i fickan, lite halft läskigt eftersom jag hade 8265kr i kontant. Men vi klarade oss och pappa hämtade oss och skjutsade hem paketet och Elin och mig såklart. Vi öppnade och kollade och dom var faktiskt lite coola, som dom sagt "De flesta brukar ha sina namn på baksidan" men våra är såklart annorlunda :)

Nu ska jag fixa lite käk med mamma blir typ fisk och mos :)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0