100410

Hejhopp!
ännu en dag har kommit och jag har tagit förmiddagen åt att städat mitt rum hos mamma,
för det var verkligen behövligt.
Sedan när jag var klar packad ejag väskan till pappa och gav mig av, nu sitter jag är och är än så länge själv, med Ella och Indra på övervåningen. Jag själv sitter nere på mitt rum och har lagt över lite bilder. Så bilderna från Närsen jag lovade er för ett tag sedan kommer läggas ut nu :P Fast det blev dock bara en bild som var bra för dom andra vill verkligen inte vrida sig! Åhh.!
Tänkte visa er hur duktig jag varit imorse :)

Jag har inte stört mig på att det varit stökigt..

...men när jag verkligen insåg att jag måste damsuga så  var det lika bra att städa



och nu ser man till och med golvet :)



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0