Children

Nu sitter jag än en gång vid datorn och har verkligen inte tid med det. Jag lyckas alltid att spara aldra sista biten av sista veckan, men inte än så länge har inte "the dead line" gått ut. Men det är dock bara några timmar kvar till sista dagen då allt ska in och jag har näst intill inte börjat -.-
Jag måste iaf fixa hemtentan i Non som ska vara inne den också på fredag, men om jag har tur kan jag köra en "fuskis" :) och inte göra den överhuvudtaget. Fast jag kommer nog inte undan den här gången, tror minimum gränsen är Max en gång per termin.
Jag sitter för övrigt och sjunger på fredagsmys låten, som vi ska ha på klassvideon. Och det värsta är att jag bara kan bitar inte ens refrängen  "det är dags för musikvideo, om det så är det sista vi gör... Nu är det slut på nian det är dags sommarlov..det är dags för slutversen, till alla er från nio D.." Jag kan inte ens allt på en rad utan hoppar i text och melodi hejvilt.
Aja men nu ska jag nog söka lite om gatubarn i Afrika och få lite insperation till min svenska uppsats :)



Sen igår fyllde min underbara syster, Caroline år :) Så jag vill bara säga ett stort GRATTIS i efterskott :)



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0