100428

Var hemma hos Elin igår, vilket förklarade att jag inte hade tid att blogga :)
Nu idag har jag varit i skolan, inget konstigt med det. Hade geografiförhör på sveriges, städer, floder, berg och sjöar. Jag klarade alla och tror jag till och med svarade rätt.  Imorgon har vi ingen idrrott, då vi ska ha HRL, vi får se hur det går med det.. haha!
Just nu sitter jag och läser, fortfarande om barnkonventionen och FN, för jag tror jag ska skriva om det i stället för gatubarnen i Afrika, det hänger i hop lite gran men Jag kände att ämnet var för stort.
Idag vid lunch var jag vid tandläkaren och då fick ajg inte bananlack utan melonlack, eler kanske inte heter så men men, det smakar precis som sånna där stora enkronors melontuggumin som det är svarta saker i! Helt klart bättre än bananlacken! :) Haha.
Nu ska jag slita mig här ifrån och läsa i min bok, som jag lär skynda mig att läsa ut innan jag får någon över mig :D haha

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0