Fint väder, fortfarande? :)



Skoldagen idag var såklart chill då man satt i cafét med Elin! :) Fick skriva en typ inköpslista till hemkunskapen för jag ska tydligen ha prov nästa vecka, praktiskt prov desutom.
För övrigt känns det verkligen nu att vi snart slutar.
De flesta klasser har fått sina avslutningströjor och när jag satt vi Mats dator idag låg det ett papper med avslutnigshattarsbeställnings sak.
Jag längtar så tills vi får dom :D Sen fick jag reda på att jag tydligen ska på ungdomsråds tings sak eller nått på måndag?
Mats ville inte säga vad jag skulle göra där eller vilka som skulle dit bara att jag inte ska vara i skolan på måndag förmiddag.
Så vi får väl se.
Kul men lite information vore inte fel? (:
Sen ahr jag ÄNTLIGEN fått boken idag! :) Jag har väntat och väntat i snart typ tre månader på att vem som nu hade den skulle läsa klart. Suck men nu har jag den äntligen. Ska ta och sätta mig i solen och läsa nu tror jag :)
Ses



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0