JagPåTv=Sant

Innan jag gick till Elin idag var jag förbi hos mamma, hon satt på altan så jag tog mig tid och solade ett tag tills Elin skulle komma hem från stallet.
Jag provade mina kläder jag köpt i borlänge och stockholm.
Jag och Elin satte oss på gården och lyssnade på musik och försökte skriva klart "levande eller spöke" eller vad den heter som vi började skriva i januari förra året.
Vi satt även i bilen ett tag och sen tvättade vi saaben.

Sedan kan jag stolt säga att jag var med på Tv för en dryg halvtimme sedan :) Nu är det ballar av stål där jag också kan skymta :D Jag är tv kändis för en kväll, underbart! :D Haha

Nu sitter jag här och börjar ana att jag har feber.. Men hoppas inte.

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0