100429


Idag har jag gjort en massa saker känns det som! Dagen var så kort fast ändå ganska väldigt lång. Haha jag har hunnit mycket. Om vi säger så.
Började dagen med Vakna! med the voice. Klev upp vid halv nio och klädde på mig, inte utan problem om vi säger så. För jag har på något sätt kläder, fast inget som passar till varandra. Eller så ahr jag bara byxor och tjocktröjor. Det är iaf lite, väldigt jobbigt. Menmen kilade till skolan vid nio och hade HLR, som sagt. Det gick prima! Jag är duktig :)
Efter det hadde vi typ en halv timme rast innan engelskan, sen på engelskan körde vi lekar, eller lek. Det här när man ritar sen får någon gissa.
Lunch soppa, faktiskt god. och tillhörande mjuktbröd.
Efterlunch hade vi en lugn No lektion, kollade på film och gjorde lite gamla no-prov
sen vare spanska- och nationellt prov.. DET GICK BOKSTAVLIGEN ÅT HELVETET!!
Jag var tidig dit och när jag hämtade stift sa jag så här "Om jag misslyckas totalt har det en stor del av mitt betyg då?" och hon svarade "nej, jag tänker inte sänka nåon bara för att det här skulle gå dåligt" och jag som har varit 97% MVG eller vad man kan säga frågade "men kan det sumpa mina chanser att höja mig, det kom typ några personer då så kommer inte exakt ihåg vad hon sa men något i stil med "men du ligger på ett starkt VG" Fast vad hon nog hade velat sagt var nog "Jag tänker inte höja dig, var har du fått det ifrån?! Du har inte ens chans att få högre än VG i slut betyg" Då är det inte ens någon vits att försöka få det heller. Åhh.. Jag HATAR HENNE!!! Kunde hon inte sagt det tidigare!
Iaf efter det satt jag nere och väntade på att alla skulle sluta, så vi skulle på dansen sen. Och Amanda som var pepp var den som inte ville dit sen, jag förstår henne. Men vi hade lite skoj, och hittade på lite steg. Efter det, kollade man ut och gissa vad? Det spöregnade! Jag hittade några teater papper som jag läste, högt och tydligt. haha sen gick vi ut. vi gick långsamt och blev ganska direkt genomvåta. Jag Amanda och Elin stod i en T-korsning ett tag och blev bara blötare och blötare, innan vi bestämde oss för att kila hem till mig :) haha Väl hemma hos mig kom vi på, eller Amanda kom på att hon hade ballerina Kladdkaka hemma, så vi bestämde att vi skulle dit, men införkaffade ofc ett till paket :D haha
Och så blev det vi satt längst borta på Hagvägen och käkade cookies :) Doppade i mjölk.
Nu har jag kommit hem för drygt en och en halv timma sen och jag har ätit och hunnit måla naglarna. Kollat lite på hockey och nu ska jag väl smnart krypa till sängs.



Bollis draken :)

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0