Hemma igen

Så var min fyradagars vistelse i Närsen över. Jag har alldeles precis satt mig här med datorn i knät och pustat ut. Min påsklåna helg har varit väldigt rolig.

I torsdags när vi kom dit hämtade morfar oss med skotern, vi gick in och åt mat. Kastade lite pil och spelade isgolf :)

På fredagen var det angeltävling mellan 05.00 och 09.00 jag var inte med men jag och mormor tog sparkarna och åkte och kolla hur det gått föt dom vid 7-8 tin någon gång. Vi hade med oss borren så vi kunde borra hål till pimpeltävlingen som hade start kl. 10.00.

I går, lördag, spelade jag golf som bara den. Men jag var även ute och fiskade lite, senare var det äggtoddy vid Ellen och Gösta, och så mycket folk det var där är det bara vid påsk. Det är så underbart, nästan hela släkten sammlad på ett och samma ställe vi var väll 20-30 stycken tror jag, några som man inte sett förut så det var trevligt, jag och min tremänning maja gick påskkärring och fick både godis och pengar :)

Sen har vi i dag, då började jag dagen med att vid halv åttatin att se till donen och sedan spelade jag mer golf, morfar kom och slog lite han också. Oskar, Filip Morbror Roger och Lena kom också.  Oskar och jag körde nåra varv med skotern.

Jag har nån bild jag sklänger ut snart, för nu tar batterit snart slut :D



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0