Änengång :)

Nu har jag inte haft tid med datorn, vilket resulterade en dålig uppdatering. Vi har haft fullt upp med flytten men nu är vi så gott som klara i går sov jag sista natten på vasalunden. Så den här natten blir så klart detn första här på pluto. Pappa väckte mig, eller skrek " Karro nu lär du gå upp!!", halv åtta imorse. nu kom jag precis hem från att ha varit iväg och handlat. Vi börjar faktiskt komma i ordning och i kväll ska jag se melodifestivalen :D Jag tvingade pappa att kolla tvn, för om den inte skule ha fungerat här skulle jag ha setat på golvet med en liten tv i gamla lägenheten. Dock så har vi internet problem, eller vi, pappa, har inte haft tid att fixa det än så jag sitter än en gång vid antons dator och skriver. För han lyckas på något vis alltid vara hemma när internet sladden kommer fram. Nu ska jag fixa lite mer nere på mitt rum, eller försöka få plats med mina saker för den här gången vill jag inte ha en halv full flytt kartong på mitt rum, jag ahr dock intgenstan att lägga allt men får nog lösa det på något vis (:



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0