Gabriellas sång

Så är det så att vi har No prov imon och jag vill verkligen inte! Jag har pluggat i snart tre dagar, men tror ni jag kan det? Nej så klart inte, visst jag kan vad alla dessa bokstäver betyder men ett Fysik prov innehåller väl mer än formler, jo det vet jag att det gör så jag får fortsätta plugga...

Idag i skolan var det lite chill på förmiddagen iallafall, först sovmorgon till tio i tio sen No, då man fick läsa på till provet på valfritt ställe, iskolan då, så jag var inne i Elins klassrum :D på apasset pluggade de flesta No men, vi satt mest och snackade annat. Sen blev det lunch, efter lunchen har vi bild och vi ska typ göra en egen tatuering eller så, vi var ialla fall idatasalen men hade "höken" i nacken så man kunde inte göra något annat. På So:n hade vi musik istället, vet egentligen inte varför men så var det, så vi sjöng några trudelutter med klassen vid flygeln, sen fick man fortsätta på sitt egna arbete sen var dagen över.

När jag kom hem satte jag mig och lyssnade på musik, pluggade lite no och nu gör jag inget föränderligt, jag sitter alltså fortfarande och lyssnar på musik och pluggar no. Det blev ett knasigt inlägg men så är det, don efter person. haha.

Puss&Kram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0