Shoes

Sitter här och ritar, ja helt rätt jag ritar. En tatuering-.- Jag hatar bild med betoning på HATAR. Men om jag inte gör arbetet bra och seriöst eller något sådant kommer jag att sänka mitt betyg... åhh.... Jobbigt! Så tillbaka till inledningen. Jag sitter här och ritar, jag ritar skor. Till en tatureing.

Men samtidigt sitter jag så klar och gör engelskan också.. Varför lyckas man alltid att göra allt i sista minuten! Men snart kan jag iallafall bege mig upp och äta frukost för jag är typ mklar med engelskan och bilden är ett så kallat evighetsprojekt för min del iaf.

Nog med tråkigheter nu tycker jag :D Sverige har än så läge tagit FYRA os medaljer, fyra! Så grymmt! Och jag kan stolt säga att jag sett alla då de tagit dem :D
Först Kalla på 10km fristil, sen Ferry i skidskytte, Anja ikombi, och nu Haag i dubbeljakten :)
Sen vann Sverige matchen mot vitryssland, och på måndag 06.00 är det Sverige-Finland


Här kan ni även kolla på massagetåget vi hade i går på hälsan :D
http://www.youtube.com/watch?v=nFSuelk1P44

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0