Fjärde plats..

Det var riktigt skönt att träna idag, skate är inte min favorit men jag tycker själv att det gick bra. Problemet är väl att jag får så jävla ont i fötterna när jag åker. Det händer inte när jag kör klassiskt även fast jag har samma pjäxor. Ähh.. så jag kom hem ganska mör, skynda mig in i duschen för att hinna med skidskytte starten. Men tyvärr.. haha men jag han så klart med att se funktionärens STORA misstag. Hur fan kan man skicka i väg en person på fel tid!! 14 tror jag det var, Anna-Karin startade 14 sekunder efter sin start tid! Hon kom iaf i mål som 12a eller nått men fick en resultat plats som 4a. Surt. Kalla tog guld i går iaf, tur det.




PussKram Karolin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0