UngdomsVasan

Har väl varit hemma snart en timme nu.
Det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats på idag tyvärr.
Men jag åkte i alla fall snabbare än förra året :D hela 56 sekunder :o
Okej men det var åt rätt håll iallafall :)
När jag var på upploppet ångrade jag på engång att jag inte tagit i mer tidigare. Men det kändes som att jag inte hade ork kvar just då hade jag världens energi när jag kom in och såg målet, det stora vasaloppsmålet! :D haha
Senare när jag ätit, pesto och mossarella fylld kycklingfilé med rattatoui eller vad det nu heter :) och ris. Gick vi till mässan och jag har en himla massa saker där i från allt från godis, ballonger, skidhopsättarsaker till is skrapor.
Nu sitter jag här i in egna lilla vallabod. Ja helt rätt eftersom jag har största rummet jag jag valla stället och lådorna inne i mitt typ inplastade rum, pappa ska åka halvvasan på tisdag så nu har jag ett par skidor och en sälskaps glad far här inne lite då och då. Och jag må säga att det finns bättre dofter än glidvallan den lukten siter kvar ett tag. Aja.  Nu ska jag gå upp och äta ses!

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0