100219

Dagen började med förlängt klassråd efter som taket vid trappen mellan kapphallen och aulan droppar och kan typ rasa eller nått sånt aja sen,
Idag på hälsan gjorde  vi något lite anorlunda :) Eftersom det snöade och var kallt så tyckte Jenny att vi skulle ha hälsa inne :D Så på arbetspasset innan frågade hon om vi kunde nån bra masage "ramsa". Eller om vi hade andra ideer. Vi kom iaf fram till at vi skulle massera varandra, köra vinken och underhökensvingar kom :)
Så ja på hälsan satt vi oss alla nior, som hade hälsa, i en stor ring i kapphallen. Först sköt vi bort borden och de som hade rast satte sig och kollade eller slängde iallafall en blick på oss, Haha. Vi körde fyra skott i ryggen, imsevimse spindel. Och då sjöng vi med ofc :) Tror den hamnar på Youtube senare :) Haha sen när vi var klara så bestämde vi vilka som skulle va på Vinken och sen sprang vi och gömde oss i kapphallen, jag må säga att det var något av det roligaste jag varit med om på en hälsa, men iaf efter det sköt vi undan borden mer och körde underhökensvingarkom :D Hah.
Efter lunchen hade vi spanska prov! (y), och jag fyllde iaf i allt, det är en bra början. Men jag tror faktiska att det gick bra.
Senare på elevensval, Dans, gick vi igenom dansen som vi ska uppträda med nästa veck på våran " STORA turne" :D Men även dansen vi gjorde i går på VBU. Som jag btw fortfarande har ont i benen av, jag kan stolt säga att jag inte var den enda :)



Igår började jag skol dagen på nautilus, efter det gick jag och letade på R-M eftersom hon var här idag och det var ok att jag kunde göra sv provet så jag gick till Göran och så gjorde jag mitt nationella läsförståelse prov i svenska, jag tyckte att det gick bra. Men man vet aldrig.
Efter skolan gick jag med Elin hem, vi läste på till sp provet vi hade idag, sen gick vi till dansen.
Direkt efer den kom pappa och hämtade mig och vi åkte till biskopsnäset och åkte skidor. Jag tog några varv på korta varvet och sen åkte vi hem.
Och halv tio kom jag på att jag hade sp prov dagen efter, även fast jag pluggat med Elin! jag fick lite halft panik, men pluggade samtidigt som jag kollade på OS, och jag må säga att det var väldigtväldigt bra gjort av Anja att ta brons, efter "flyget" på 60 m igår. Jag han se Ferry starta men det var väl allt ..

Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen, men ska göra en sida engelska först (:

Grattis på födelsedagen Louise, Cajsa, Josefine och Johan

Och även grattis till Alexander, Joakim och Martina som fyllde år igår :)

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0