VARFÖR!?

Förmiddagen idag har spenderats i Smedjebacken. Vi har dansat på en konsert, teater inte vet jag :D haha. Vi var Lusen Lisens häftiga gäng, eller något sådant :) Jag skriver mer sedan. När jag själv kommer tillbaka. 
Tillbaka till skolan kom vi efter lunch hos Issa.
Så jag fick tyvärr lov att ha både bild och So.
Just nu är jag arg, sur  eller bara förbannad. Det är ganska skönt att jag ha glömt varför jag blev arg fån början. Eller jag vet men det är nästan löst. Så jag vill be om ursäkt om jag varit elak eller sagt någonting olämpligt, dummt, för jag vet inte vad jag sagt och/eller till vem. 
Nu börjar jag få huvudvärk och det är så jobbigt.
Jag ska dricka choklad nu och försöka få bort vecken jag har mellan ögonbrynen!
Helt ärligttalat känns det bättre att skriva när man är förbannad så när jag läser det här inlägget imorgon eller senare i kväll kommer jag nog inte komma ihåg något av det. Det är som om man var en annan person när man blir väldigt sur. Ganska skönt att inte komma ihåg saker och ting men ändå drygt.
Bara jag kan släppa ilskan kommer det gå fint. Känslan att inte kunna gå in i ett klassrum för att man tror man mist ska slå ihjäl någon är lite annorlunda. Eller bara ha sönder något. Jag rev ett papper i Bibiloteket men det räckte inte så jag var i korridoren någon minut innan jag gick in i klassrummet och slängde upp de jävla stolarna på bänkarna, så vi kunde gå hem någon gång.
So arbetet fick jag på något vis få med K.Schander hem, så jag hoppas att han skriver, så jag kan skriva klart imorgon på återläsningen om jag nu får det.
Anton gick nyss och det kan man säga var skönt och sen hoppas jag att mamma inte kommer än, jag tycker nog bara synd om dom då för när jag är arg är jag arg!

Varför ska allting ske sammtidigt!? Så om det är någon från min klass som läser det här säger jag bara: Gå till skolan imorgon för om ni inte kommer får ni inte ha erat namn på klasströjan okej? Eller så får ni betala ett tryck för 25kr/plagg. Så jag råder er att komma! För jag har inte tid på Fredag.

Nu ska jag göra klart min Mona Lisa, mitt engelska grammatik häfte, de tre kapitlen i No vi har i läxa, Svenska häftet, so frågorna, hemkunskaps läxan ja vad fan ha vi mer till imorgon och på fredag?! Jajuste texterna till avslutningsvideon ska ju vara "klara" på fredag också.  Åhh.. JAG HATAR SKOLAN!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0