We Are The World

Sitter nu här och precis ätit lite mellis :D AHaha snart bär det av till Nyhammar tror jag, vet inte om jag verkligen vill. Skate är inte min favorit som sagt, och ja, speciellt inte uppför och i skicross banan är det en backe, nej inte en två, vid "publiken" så då syns det hur dåliga benmuskler man faktiskt har. Så vi får se första start är inte förrens kl 18.30.

Idag i skolan har jag på något vis inte gjort någonting tror jag, lite jobbigt att erkänna men så är det.
Och ja så klart ska jag berätta vad jag faktiskt gjort :) Haha
8.15-09.05 Spanska men jag hade redan gjort klart det vi skulle göra eftersom de skulle gjort det i fredags när jag var i Grängesberg.
09.15-09.40 Hälsa gick vanliga rundan
09.50-11.15 No, Astromomi. Vi kollade på en film, och gjorde stjärnbilder. Med andra ord pysslade vi.
11.20-12.15(12.10) Arbetspass. Vi hade en diskusion om Judarna, eva och adam apor ja allt möjligt. Så fick jag något gjort? Ja, jag skrev "Frågor Ryskarevolutionen, och fråga nr, 11."
12.15-12.55(12.56) Lunch
12.55(13.02)-14.05 Bild, målade elefanter, skor, blommor, träd ja allt möjligt men han även gå på toapaus i kapphallen.
14.20(14.26)-15.30 So i datasalen, läste en bok om andravärldskriget kom 12% av sidan som egentligen bara var en bild och bildtext men, jag var pratglad och social iaf :D




Just nu sitter jga och lyssnar på We Are The World
http://www.youtube.com/watch?v=S0NfzmgNvSA

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0