Bättre sent än aldrig! (:

Ursäkta min jätte dåliga uppdatering! Men jag har haft lite annat att tänka på/göra, sen har vi en internet sladd fortfarande och det lyckas Anton ta före mig, suck. Vilket resulterar att jag nu sitter vid hans dator. Men jaja.


Igår var jag och kollade på bio med mamma och Anton vi hade bio biljetter som skulle gå ut igår så vi kollade vilka filmer som gick, här istan var det ganska meingslöst så vi kollade i Borlänge. Det blev Avatar och den var mycket bättre än jag trodde för, helt ärligt talat todde jag att den skulle vara tråkig. Men den är se värd jag lovar! :D haha.
Nu har jag precis kollat på Twiligt, igen. Ätit frukost och tacopaj. Och nu ska jag snart stänga ner detta och bege mig till Ishallen. Jag tycker faktiskt om att åka skridskor så det är kul att man faktiskt får åka i skolan, eller iaf på skoltid, Haha nu ska jag göra mig klar och packa lite inför VästerbergsslagenMästerskapet som äger rum i Grängesberg nu ikväll :) Jag är TAGGAD! :) Haha nu lär jag dra C Ya!

PussochKram KarolinBerg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0