Choklad Brun och Watermelon

Idag har jag kollat på film hela förmiddagen, jag känner mig så lat! Men iallafall packade jag väskan och gick till mamma efter lunch. Jag var med Elin och vi gjorde först godis, vattenmelon och citron smak:D Kanske inte det godaste för det var ärligttalat äckligt. Sen kom mamma hem från affären och hon hade köpt hår toning, eftersom hon valt färg fick jag inte veta vilken, för skojs skull så vi smeta i färgen, Elin och jag kolla på TV en halvtimme.
Sen sköljde vi ur, jag visste fortfarande inte vilkenfärg det var, jag blåste det och gick ner till köket och i väldigt ljus har jag nästan orange, röd, lila, brunt men i vanligt ljus är det chokladbrunt :) det är iallafall vad den heter (: Haha.

PussKram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0