Fort. 100107

Förmiddagen  tillbringade jag framför datorn och vid 11-12 tiden ringde mormor och undrade om jag ville följa och köpa garn till min tröja som hon ska sticka till mig :D Hon visste inte riktigt vad jag ville ha för färg så hon tyckt det var lika bra att det blev rätt på en gång. Så vi åkte till Hema och min kusin Filip var också med, vi valde ett grått– mörkgrått garn.

Sedan följde jag med till Harnäs och åt lite mat, fika ähh kalla det vad du vill jag åt mackor iaf, spelade Neger och president (Bonde och kung kanske man säger?) Jag van i alla fall en av fem, bra gjort!

 

Vid två skjutsade de hem mig och jag begav mig till staden, och fika med mina danstjejer och Lina stod på menyn :D Det var jätte kul! Vad kan jag säga vi fick mycket sagt, vettiga saker också :) Längtar till nästa gång (:



Vi gick på stan ett tag efteråt och kollade lite i affärer, och tillslut var det bara två kvar och Alex tillkom så jag Amanda och Alex gick en sväng på Lindex (Igen) och ja det finns ett roligt minne där ifrån som jag inte tänker dela med mig på nu, men kan säga att det var roligt :D haha

 

Hemma sen satt jag mig nog vid datorn ett tag till och nörda lite granna med Sims 2 och Hjärter, som jag för engångsskull faktiskt förstår delar av :D

Åt mat sen kollade jag på film, Wallander- Tjuven, innan jag somnade.

Kram och Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0