Sista Måndagen..

.. på detta Jullov. Men även första måndagen detta år!

Den ska jag nog tillbringa med Elin om jag får tag på henne :) Jag har typ slut på pengar/sms på min mobil och det suger ganska rejält! Men vi ska nog åka skridskor för andra gången denna vinter! :D haha

Tänkte bara skriva lite kort hur jag har börjat det nya året eftersom jag har varit ganska dålig på att ha tid och slänga in ett inlägg de senaste dagarna ;D

Fredag:Jag och Elin var ute och Lekte hela eftermiddagen! :o Haha :D

Lördag: Jag Elin och mamma var till borlänge eftersom jag absolut ville se Erik! Så vi var där och kollade jag fick en autograf och en kram(: sen shoppade vi och jag köpte: Ett par rosa Jeans, jag har typ fastnat för dethär med färgiga byxor, så jag saknar väl nu ett par gula och ett par lila. Aja jag köpte även en kofta en mörk grå med ljus grå ränder, fyra par strumpor ( det var ju trots allt extrapris! (: Jag köpte iåfs Eriks skiva också, men sen köpte jag ett linne ähh det var väl vad jag kom ihåg.
 
Söndag: Jag var hemma men minnet är väl kanske inte mitt bästa så.. men jag satt vid datorn och nörda ett tag sen städade jag lite, kollade på tv, spelade Guitar Hero, packade och tog sparken och begav mig till pappa, åt mat, kollade på DavinciKoden (Stavning?) Och letade förbrilt efter min neccessär (okej stavning är nog inte det bästa jag vet) den är helt borta! Men börjar ana att den ligger i gaderoben hos mamma -.-





Puss&Kram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0