Tillbaka till verkligheten…

… skulle nog iaf de vuxna säga.

 

Den åttonde Januari har/har haft för. och nackdelar. Nackdelen var väl att skolan började men det var, även fast det ändå inte var det, kul att komma tillbaka och träffa de kamrater, haha har nog aldrig sagt så någon gång menmen, som man inte träffat under lovet.



Fördelen är att Let’s Dance börjar idag (: Peppa!

Nu har jag precis hjälpt pappa plocka ur och såga ner granen, och nu måste jag verkligen göra So!! Shit jag har till på fredag på mig men jag har det där No provet till onsdag V.3 som jag helt ärligt kan säga att jag har börjat på. En undersökning, alla andra har skrivit 2-4 sidor men jag har inte riktigt kommit så långt. Suck.

Internet har jag inte heller, eller jo till och från, så jag kan inte arbeta hemma, Ludvika kommun har också problem med internet, det funkar alltså inte i skolan, så jag får helt enkelt vänta till jag har tillgång till det! Det är därför jag lägger ut mina inlägg samtidigt för jag måste liksom skriva ändå fast jag inte har möjlighet att lägga ut det.  

Pappa ska fixa nytt modem eller något senare men än så länge klarar jag mig med internet sladden genom hela lägenheten :D haha och jag delar så klart med Anton så jag måste snart överge internet världen...

PussKram Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0