Britney Spears?

Det första jag gjorde var att inse att jag somnat till Twilight, så jag kollade klart på den, Vidhalv tio, tioåt jag frukost. Jag började även plugga för No-provet som vi ska ha på torsdag, jag förstår vissa delar av det så det kan nog fastna så småning om (: Senare typ vid elva gick jag upp på vinden och hämtade flyttkartonger till mina kläder, jag packade ner de kläder jag inte ska ha nu, och lämnade några kvar i gaderoben så jag skulle ha lite kvar som jag antagligen ska ha på mig denna vecka. Mitt rum börjar bli tomt nu inga lösa saker någonstans, förutom på skrivbordet då. När pappa kom tillbaka från lägenheten hjälpte jag till att bära saker från vinden ut till bilen. Efter några vändor blev det tillslut tomt, så jag gick in och åt rester från igår, innan jag satte mig vid datorn. Klockan tre åkte vi ut till Gonäs eftersom min kusin Mattias fyller tretton idag! GRATTIS! Vi fikade lite och hade kul, försökte övertyga Adina och Jenny att Lorensberga inte är bättre än Kyrk, men de ville inte tro mig. Kyrk må kanske inte vara bra men iaf bättre än LORENS!
Nu har jag precis kommit hem och jag ska börja plugga lite mer Fysik nu. Eller om jag slår på en film eller nått sådant. Skulle egentligen följt med pappa till Biskopsnäset och åkt skidor men vi ställde in det efter ha tagit en blick på termometern som visade -21*C.
Imorgon är jag väl såklart en av de i min klass som inte har sovmorgon till 8.55 -.- surt. Men jag får nog skylla mig själv tror jag. Aja nu är det så. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, några låt/artist tips? Antar att jag snart ska äta, hoppas det iallafall för jag är vrålhungrig. Har en frestande mandarin, eller är det en clementin?, brevid mig. Klämmer nog i mig den istället. Det är nog bara jag som är hungrig. Brukar vara så. Eller så har jag nog bara tråkigt man vet ju aldrig :D
Ska nog liva upp stämningen och läsa igenom något kapitel om "Energiomvandlingar och energikällor" och lära mig helheten. Ja, så får det bli. Senare ska jag se på I en annan del av Köping och Beck, eller vad det nu skulle vara för program. För tror inte att det skulle vara Johan Falk?! Men Beck ä rbättre så jag gör ingen sur min för det ;)


 

Puss och Kram Karolin Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0