Blå och vit, fågelbajs?

Jag fick ett ryck precis och städade bort alla kläder som fanns på golvet, i sängen, i fotöljen och på skrivbordsstolen. Jag blev nästan lite förvånad över hur liten gaderob jag egentligen har, för mina kläder får nästan inte plats! :OEller som man säger, finns det hjärte rum, finns det skjärterum så jag pressar in kläderna, men det blir kanske inte så himmlans fint, så.. Jag behöver en större gaderob!Jag ska köpa en kinda byrå, så får väll köpa modellen större och förvara kläderna i den. För man kan inte ha för mycket kläder, bara en för liten gaderob! Det finns bara ett litet men här, jag har två gaderober, en här och en hos mamma, bara att båda två är för små!! Jag kanske lär ändra mitt citat på en gång, för jag tror jag har för mycket kläder. Nje det kan inte vara möjligt, jag har aldrig något att ha på mig. En walkincloset vore kanske inte bad? synd bara att jag inte har en sådan.. hm..
Nej nu lägger vi det åt sidan, jag lär måla klart mina naglar, för jag har tydligen bara målat ena handen?

PussKram Karolin

Kommentarer
Postat av: elin

jag har n idé, du kanske borde göra dej av med alla kläder som du växte ur för ca 10år sen, smart va?!!!

pusss;)<33

2010-07-22 @ 00:06:10
Postat av: KB

Jo det var en himmlans bra idé, ska nog börja med den :)

2010-07-22 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0