Ganska otroligt men ändå inte.

Jag lovar ni kan aldrig gissa vad jag gjorde nyss! Jag var ute och sprang, jag vet kan knappt tro det själv. Alex kom ner och frågade om jag skulle med ut och springa, tänkte först nja tror inte det för jag var ap trött i benen och hela kroppen var seg, men sen kom värsta energikicken, precis som om det var meningen. Så mitt svar blev istället Nja, eller okej då jag drog på mig kläder och åkte till mamma och hämtade skorna. Vi sprang ett varv runt marnästjärn och inte bara det! Jag sprang ett helt varv. Pappa hade tydligen sagt till Alex att det typ var en procents chans att jag skulle med, så då blev det ännu roligare att jag faktiskt hängde på.
Nu har jag precis duschat och fem min efter att jag slog på TVn gör Spanien mål! Jag blev, ofc, glad för jag vill verkligen att Spanien ska vinna den här matchen. Hellst vill jag ha vinst i finalen mot Holland också, men man kan inte få allt här i livet. 
Nu ska jag stänga ner dumburken och se klart på matchen, ciao! :)

PussKram Karolin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0