Jesper Boesgaard

Det är helt sjukt! Denna Jesper och hans kompisar var nere vid badet i Söderbärke när jag och Agnes var där, Agnes bjöd dem upp till Moa, vi gick och snackade med dom på vägen tillbaka och visade var de skulle, dom skulle hem och hämta dansköl och komma förbi senare. Och nu idag fick jag reda på att han hade sjungit där, och det hade låtit bra, eller mer än bra. Att han kommit trea i X-faktory i Danmark. Tänk om jag hade vetat vem det var innan då hade jag inte låtit honom vara ifred en enda sekund! Han är ju helt otrolig!

 


Kommentarer
Postat av: Abra

Hahah ja det borde vi verkligen!! Tack själv, det var skoj (: Han är så jäääävla grym!!!

2010-07-19 @ 11:49:06
URL: http://abrakadabrra.blogg.se/
Postat av: KB

Helt klart! :D

2010-07-19 @ 21:06:29
Postat av: emilia

han är grym!!

2010-12-05 @ 15:34:07
URL: http://eewmiliaa.blogg.se/
Postat av: <3

Vilka kompisar va han med. Han är min kusin .

2011-12-21 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0