Ludvikafesten dag 2

Jadu, gårdagen var så otroligt kul. Men eftersom jag har minne som en guldfisk kommer jag inte ihåg mer än hel heten.
Dagen började med att jag vid nio tin målade bräderna till staketet.
Elin kom vid 12 kanske, då tog jag mig ett dopp i poolen som Elin och jag satte upp i förrgår :) Haha. Eftersom vi inte skulle sätta upp stora poolen tog vi våran "förra" den är väl kanske en halvmeter djup och har en diameter på två och en halv meter eller nått, och sa jag att det är sjöstjärnor och sjöhästar på kanten? Iaf, efter det packade jag klart till husvagnen, Elin och jag gick upp på stan och greja lite stuff. Vi gick en sväng till Denice och hemma igen packade jag klart husvagnen och gick och köpte pizza, vi mötte Denice, Elif och Kate (som förresten fyllde år igår) Vi gick hem med pizzan och Elin gick ikapp dom och väntade på mig i stadsparken. Jag åt och kom sedan efter.
Kan bara tillägga här innan jag skriver vidare att det jag skrev åvan skrev jag vid 7tin, sen somnade jag.. Hahah :)

Väl i stadsparken befann sig folk, fråga inte vilka :) tihi. Och där höll vi oss större delen av kvällen, när vi inte var vid scenen eller på Donken vill säga. Vi var på Eric Saade och Rydell & Quick, fast på R&Q gick jag somewhere och dom andra kom efter senare, tror jag.
 
Jaja, ikväll eftermiddag eller så ska vi till Sara och grilla, innan vi beger oss in till stan :) Får se om jag skriver senare annars kommer det antagligen Ludvikafesten dag 3 imorgon :)

Tack till alla som var med igår iallafall!! :) <3

PussKram Karolin 


Kommentarer
Postat av: Suss

Då missade du något,Rydell & Quick va helt sjukt bra

2010-07-03 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0