Ludvikafesten dag 3

Dagen(kvällen kanske man säger) igår började hos Sara, vi hade kul, grillade och hade kul. Nå Lasse Berghagen blev det inte, men vi satt och lysssnade på någon låt via mobilsamtal. Så det är ju lungt! :) Vi begav oss där ifrån vid nio tin tror jag. Och det gick inte snabbt vill jag lova, efter ett stopp hos Saras syter, telefonsamtal, giftemål och kisspauser var vi äntligen framme vid scenen, bara 10min efter att Ola hade börjat. Vi svassade runt ett tag och halv 12 vare Doggedoggelito :) Efter det gick vi runt lite, men hamnade tillslut i stadsparken, sedan var det hemfärd.


Jag vill tacka alla så mycket för de här tre dagarna, jag har haft så kul och jag har fått många nya vänner på köptet. Iaf en starkare vänskap. Jag är så glad att alla inte var på P&L, för hur kul hade det varit att gå runt på stan själv?
Enda nackdelen med det hela var att mina föräldrar bryr sig för mycket. Jag har fått lov att lämna polarna när det har varit som roligast. Menmen, jag fick ju iaf vara ute till sista uppträdandet :)

Sen fattar jag inte hur det kan bli så innihelvete varmt på mitt rum! Jag kom till och med ihåg persiennerna, men vaknade ändå av att det var som att sova i en bastu. Jaja, ska ta och kliva upp nu tror jag.

PussKram Karolin


Kommentarer
Postat av: aalexandertrygg

sv: hahaha. där var ju du kul ;) men det har verkligen varit skitkul! Så tack för den här helgen! :D

2010-07-04 @ 16:46:35
URL: http://aalexandertrygg.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det har varit helt galet kul dom här dagarna!

Tack Karro!:)

2010-07-04 @ 19:28:05
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0